Frontoffice

 Een Geoliede Frontoffice Voor Het Imago Van Uw Hotel

Uw frontoffice houdt alle personeel in dat in contact komt met uw hotelgasten. Het gaat om kamermeisjes, bellboys, verkoopmedewerkers, hotelmanagers en natuurlijk als eerste contact de hotelreceptionisten. Elk heeft zijn eigen verantwoordelijkheid, maar ze komen allemaal voor taken te staan die niet strikt in één job-omschrijving passen. Om een geoliede frontoffice te vormen en een goede indruk aan uw gasten te geven, moet iedereen dus perfect samenwerken. Het zou ideaal zijn moesten zij allemaal op dezelfde manier zijn opgeleid, maar dat is helaas niet altijd het geval. Daarom biedt Hoteloplossing een volledige training voor uw personeel in de frontoffice.

 

Wat uw frontoffice leert tijdens de training van hoteloplossing:

  • Teamwork en hoe op elkaar in te spelen
  • Gastvrijheidstraining Hospitality
  • Communicatietechnieken om zowel met andere staff als met gasten om te gaan
  • Technische vaardigheden om altijd en overal te kunnen inspringen
  • Organisatie (bijvoorbeeld van materiaal, bestellingen, gegevensaanpassingen, …)

 

Een uiterst geschikte meerwaarde voor uw Frontoffice is de Zora robot. Een hotelrobot die mee functioneert in de harmonie van uw hotelmanagement. Die gasten vermaakt, wanneer er storingen zijn.

 

Ontdek de Zorarobot hier.

Vraag vandaag nog een vrijblijvende offerte aan!