Receptie

Hotelreceptionisten Bepalen De Eerste Indruk Van Uw Gasten

Uw klanten maken als eerste kennis met uw hotelreceptionisten, over de telefoon en bij aankomst. Een vrolijk gezicht, nederige attitude en professionele kennis zijn dus van uiterst belang. U weet als geen ander dat het vaak niet gemakkelijk is om elk type klant, van elke cultuur tevreden te stellen. De sleuteleigenschappen van hotelreceptionisten zijn naast gastvrijheid, dus ijzersterke weerstand, beheerste communicatie en vriendelijke houding. Daarbovenop moeten hotelreceptionisten administratief goed zijn om boekingssystemen volledig te beheren, verschillende talen spreken, crisismanagement beheren en multi-tasken. U heeft wonderwoman en superman nodig, Hoteloplossing.nl bezorgt ze u.

 

Wil u een training voor uw personeel? Bekijk onze pagina over de opleidingen voor hotelpersoneel.

 

Met de hotelreceptionisten van Hoteloplossing kan u erop rekenen dat zij:

  • Grote beoefenaar van Hostmanship
  • Administratief sterk zijn
  • Ervaring hebben met klantendienst en telefonie
  • Een goede kennis hebben van software, boekings- en betalingssystemen
  • Excellente gesproken en geschreven communicatie hebben
  • Vriendelijk, tactvol, geduldig en professioneel zijn
  • Kunnen presteren onder druk
  • Verschillende dingen tegelijk kunnen beheren
  • Op zijn minst Nederlands, Engels en Frans of Duits spreken

Vraag vandaag nog een vrijblijvende offerte aan!